Lopar

horvátországi lakókocsis nyaralás

Lopar 567 km- re található Budapesttől, kényelmes autózással pár óra alatt elérhető. Sokáig autópályán utazhatunk, majd egy éles kanyarokkal tarkított rész következik, keresztül a hegyen. Itt ugyan lassabban tudunk haladni, de a látvány kárpótol. Időről, időre felbukkan a tenger a hegyek között.

Csodálatos látvány, ahogy végtelen kékjével terül el alattunk. Helyenként közvetlen a tengerparton visz az út, keresztülhaladunk több, barátságos, horvátországi lakókocsis nyaralástengerparti horvát városkán.

Stinica városkába érkezünk, ahonnan, rövid, alig negyed órás kompozás után érkezünk Rab-szigetre. Keresztülautózva a szigeten jutunk Lopar városba.

Bájos, tengerparti kisváros, ahol csodálatos, egyedülállóan hosszú, széles, finom homokos tengerpart, a Paradicsom part várja a család minden tagját egy felejthetetlen nyaralásra. A víz lassan mélyül, hosszan sekély, így a kisgyermekes családok nagy kedvence.horvátországi lakókocsis nyaralás

A városban rengeteg étterem, bár, fagyizó, kávézó kínálja a finom falatokat. Napközben és esténként a hangulatos sétálóutca árusainak kínálatából választhatunk. Minden megtalálható, bazár, ajándék, játék, ruha árus.

A városban sétálva szép épületekben is gyönyörködhetünk. A központban található a Keresztelő Szent János templom, ahol gyakran komolyzenei koncerteket rendeznek. A Szűz Mária templomot a kikötő feletti domboldalon, a fenyőerdőben találjuk meg.

horvátországi lakókocsis nyaralás

Dundo erdő

Lopar közelében található az egyedülálló szépségű Duino erdő. Akár gyalogosan, akár biciklivel fantasztikus túrát tehetünk. Itt találjuk a magyar tölgyerdőt, mely különlegességnek számít Horvátországban is. Rengeteg védett növényt – fenyők, vadrózsák, cserjék, bokrok – láthatunk még sétánk során. Lopar és a San Marino kemping számtalan szórakozási lehetőséget biztosít nappal és este egyaránt a család minden tagjának. Játékok,horvátországi lakókocsis nyaralás sportolási lehetőségek, vízi játékok és járművek sokasága, búvárkodás, biciklis túrák, kirándulás.

Várunk mindenkit Loparon, ahol hosszabb, melegebb a nyár, csodálatos a tenger, finomak az ételek, fantasztikus a hangulat.